De klantvraag

Wie ben je voor een ander? Wat vinden klanten bij jou? Twee vragen waar je mee kan stoeien. Schrijf maar eens een tekst om jezelf even te tonen. Gewoon een paar regels. Nou daar staar je dan… naar de knipperende cursor op het scherm. Wie ben ik? Waaraan kan je me herkennen? Beetje filosoferen en wat mediteren. 

By going out of your mind
You come to your senses

Alan Watts

Contemplatie

Dit is waar mijn klanten mee stoeien: Okay, mijn verhaal is nooit af. Mijn site ook niet. En de eerste alinea; gelukkig die staat hierboven. “Is video niet sneller”, bedenk ik me dan. Even snel naar mijn studio en een kort stukje opnemen. Dan zet ik dat wel neer. Maar dan vraag ik door.

Maar wat ga je dan zeggen? Heb je een script? En ga je vaker video doen? Hoe kan je dan een kapstok maken waardoor je sneller content kan maken, het herkenbaar is; een soort format

Ja dan een soort trailer met diverse klanten / werkzaamheden, als een portfolio. ‘The devil is in the details’, maar daar lijkt de klant, jij dus, zich steeds in te verliezen. Zo komt het verhaal nooit af.

Ont-moeten

Ach misschien beter dat we elkaar ontmoeten bij een bijeenkomst van het Levenscentrum Saol waar ik bijverbonden ben, of op de werkplaats voor verbinding of in mijn studio, of ergens in de natuur, of bij jou… Dan kunnen we werken aan jouw verhaal.

Inspirerende groet,

: Brent Wouda

Scroll naar boven